Služby

Denně pracuji pro své klienty, kteří chtějí prodat dobře a bezpečně svou nemovitost. Nástroje které k tomu používám se mohou lišit dle konkrétní situace a nemovitosti. Cíl je ale stále stejný, udělat společně dobrý obchod ke spokojenosti všech zúčastněných stran.

Pro své klienty využívám osvědčené prodejní nástroje:

Video prezentace
Správně vytvořená videoprohlídka pomáhá oslovit zajímavým způsobem zájemce o nemovitost. Ukázat jim detaily, které není možné vidět na fotografiích a navnadit k osobní prohlídce.
Profesionální fotografie
Špatně nafocená nemovitost může být zbytečně promarněnou příležitostí. Fotografie mohou zájemce přilákat, nebo odradit. Fotografie musí být pravdivé, ale zároveň ukazovat nemovitost v tom nejlepším světle.
Půdorysy a vizualizace
Už před prohlídkou budou zájemci vědět, zda jim nemovitost bude dispozičně vyhovovat. Na osobní prohlídce si již jen potvrdí že nemovitost je v takovém stavu v jakém je prezentována. Vizualizace budoucího stavu je i skvělým nástrojem při prodeji nemovitostí v původním stavu.
Home staging
Drobné úpravy a tzv. odosobnění nemovitosti mohou změnit váš byt na atraktivní zboží na realitním trhu (které se tam dlouho neohřeje).
Reklama na sociálních sítích
Kromě samozřejmé inzerce na desítkách realitních serverech propaguji nabídky na sociálních sítích, kde může během několika dní vaši nemovitost vidět několik tisíc uživatelů a to formou sponzorovaných příspěvků.
Spolupráce
Profesionálové spolupracují. Dobrého profesionála poznáte podle toho, že spolupracuje s celým týmem dalších specialistů a v zájmu prodeje i s konkurencí.
Adresná nabídka
Cílená nabídka možným zájemcům a realitním makléřům pracujícím v oblasti.
Označení nemovitosti
Mnoho nemovitostí kupují lidé z blízkého okolí. Letáky, plachta, nebo tabule na nemovitosti, může výrazně přispět k oslovení zájemců, kteří nehledají aktivně na internetu.
Sledování průběhu prodeje
Být informovaný o průběhu prodeje je pro prodávající hodně důležité. Z toho důvodu jsem s mými klienty pravidelně v kontaktu a navíc jim nabízím službu STING DETEKTIV – jedná se o možnost on-line sledování průběhu prodeje. Mí klienti tedy sami vidí, kolik zájemců sleduje inzerci jejich nemovitosti, kolik má zájem o prohlídku nebo jaká je jejich reakce po prohlídce.

CHCETE I VY VYUŽÍT MODERNÍCH PRODEJNÍCH NÁSTROJŮ PŘI PRODEJI VAŠÍ NEMOVITOSTI?

Petr Psotka kontakt 


Jak prodat nejvýhodněji?

Dnes kdy je poptávka po nemovitostech velká, není neobvyklé, že se prodávají nemovitosti i několik hodin po zveřejnění nabídky. Pokud je to váš případ a radujete se, jak jste vyzráli nad realitním trhem. Je ale pravděpodobné, že jste mohli za prodej nemovitosti i po odečtení provize realitní kanceláře vydělat o desítky i stovky tisíc více.

Možná jste ale v opačné situaci, kdy jste cenu své nemovitosti nadhodnotili a inzerujete už řadu měsíců, bez velké odezvy. Pak zřejmě rovněž přijdete o peníze, protože pokud budete stejným způsobem chtít prodat, musíte dát slevu pod cenu, za kterou jste mohli prodat novinku na trhu. Nebo svěřit prodej někomu, kdo ví co dělá… proč to neudělat hned na začátku?

Jednání o ceně směrem dolů je obvyklým způsobem prodeje. Takto postupuje většina prodávajících u všech typů nemovitostí, ať už prodávaných prostřednictvím realitní kanceláře nebo vlastními silami. Nadsazení prodejní ceny nemá u zájemců o koupi takovou odezvu a je nutné často upravovat cenu nemovitosti směrem dolů, aby se zájem zvýšil. Tento postup často vede ke zbytečné ztrátě hodnoty nemovitosti v očích zájemců a zbytečně dlouhému období hledání kupujícího.

Jednání o ceně směrem nahoru je skvělá metoda, která z vaší nemovitosti vytvoří atraktivní nabídku. Díky kvalitní prezentaci a atraktivní nabídkové ceně zaujme v jeden okamžik několik kupujících a dá jim možnost stanovit aktuálně nejvyšší tržní cenu. Více vážných zájemců v jednu chvíli umožňuje navyšování kupní ceny formou „mini aukce“. V této strategii lze udělat celou řadu chyb a proto jen velmi málo realitních makléřů používá tuto metodu prodeje. Mým zájmem je neprodávat prvnímu zájemci, ale tomu, kdo nabídne nejvyšší cenu.
 
Díky této strategii prodávám nemovitosti za cenu vyšší než by majitelé získali při prodeji vlastními silami.
 
Pomohu Vám nastavit nejvhodnější strategii právě pro vaši nemovitost s cílem prodat v krátké době za co nejlepších podmínek. Každý z uvedených způsobů prodeje je vhodnější pro jiný typ nemovitosti. V obou případech lze učinit mnoho chyb a prodej si tak výrazně zkomplikovat. Vy ale nemusíte opakovat chyby mnoha prodávajících před vámi,  můžete prodat nemovitost napoprvé během krátké doby a za dobrou cenu.

Kontakt

Napište mi